Nuffnang

Friday, October 23, 2009

PAGI YANG GELAP...

Selalunya.
Aku dapat lihat matahari apabila bangun tidur.

Sekarang dah tak lagi.
Jarang benar matahari hendak begitu mesra memunculkan diri.

Jadi, ianya membantutkan mood aku untuk pergi ke tahap maksimum kebolehannya memanipulasi hari-hari seterusnya.

Aku jadi tersangatlah 'boring'.
Eeh...
Aku terlihat wanita pujaan bertandang dari kejauhan.

Membawa air....err...teh.
Teh panas dalam bungkusan. Ahh...aku suka minum air...err....teh.
Terbayang-bayang senyuman manis kakak gerai air itu yang rasa-rasanya cuma ditujukan pada aku seorang. (ceh...)

Err....tumpu pada wanita pujaan bertandang.
Dia menghampiri aku dengan berseluar..err...entah ape jenamanya dan baju yang entah apa jenamanya.
Paling menarik, dia bertudung (semestinya, boi).

Sambil memaniskan mukanya, dia menghulurkan aku air itu. Air teh.

*Blink*

Dia hilang dari pandangan.
Pergi balik daerah kecil tempat aku berdiam dahulu agaknya...

No comments: